Tyria, kraina odwiecznych walk między dobrymi, a złymi.
Na trzech kontynentach, waleczni wojowie i mądrzy magowie walczą za dobrą sprawę lub za swoje własne cele. Mieszkańcy Kintaju, Elony i Kryty, zdobywają uznanie, reputację lub wypracowują sobie tytuły. Jedny są kartografami inni obrońcami ziem należących do ich przodków, a jeszcze inni Agentami Hebanowej Awangardy, Pogromcami Bestii lub Kopaczami w głębiach krasnoludzkich kopalń.
GW to prawdopodobnie jedna z najlepszych gier RPG w historii i najlepsza instancjonowana gra MMOcRPG. Brzmi głupio ? Jak reklama ? Powiem tyle, zakochałem się w tej grze po pierwszych dwudziestu minutach grania i kocham tą grę pełnią serca od dwóch lat. Ta gra to arcydzieło, czysta poezja, lody waniliowe z orzechami włoskimi polane toffi, wśród gier MMO.
Aby zagrać w Guild Wars, potrzebujemy
- 60zł
- Wizyta w empiku
- Średniej klasy komputer
- Jedna z kampani: Properthies, Factions lub Nightfall
Po spełnieniu wymogów, powiadomcie rodzinę o czasowym nolife'ie bo od GW nie oderwiecie się przez dobre kilka tygodni.
W grze znajdziemy klasy:
Wojownik - Tradycyjny tank, z mieczem i tarczą, toporem i tarczą lub młotem dwuręcznym.
Łowca - Gość z łukiem, może oswajać zwierzątka itd.
Mnich - Leczy, różdżka lub kostur, tradycja
Nekromanta - Muszę tłumaczyć ? Mag, może leczyć przy użyciu świeżych zwłok i przywoływać sobie miniony.
Mesmer - Iluzjonista, osłabia przeciwnika i rzuca czary z serii "zadaje tyle i tyle obrażeń, jeśli..."
Elementalista - Sorcerer, jak kto woli Mag, tradycja kule ognia, tarcze z ziemii itd.
Profesje dodatkowe(Dostępne jeżeli posiadasz którąś z kampanii oprócz Properthies)
Factions:
Rytualista - Mag przyzywający różne duchy, które zależnie od rodzaju buffują lub zadają obrażenia, może również używać czarów leczących, zadających obrażenia lub wykradających życie.
Zabójca - Asasyn, dwa sztylety niska wytrzymałość, mało MP ale strasznie szybki. Klasyka.
Nightfall
Derwisz - Połączenie woja i zabójcy, czyt. koleś z kosą, ma dużo HP, sporo MP i jest dosyć szybki, może się leczyć i nakładać buffy, bardzo samowystarczalny.
Patron - Rzuca włóczniami, nakłada buffy i unbuffy, całkiem niezły ale tylko jak ma drużynę.
Gameplay:
Tak więc, w GW PVP jest dostępne po stworzeniu specjalnej do tego postaci, która ekwipunek może ustawić sobie jaki chce, a umiejętności kupuje za pkt. uznania i od razu ma maksymalny, 20lvl.
Gra polega na działaniu w kooperacji, zazwyczaj używamy do tego najemników, lub jeżeli mamy wykupiony dostęp do NF lub dodatku, możemy biegać z bohaterami, którzy zawsze są tam gdzie my się akurat znajdujemy. I tutaj tkwi Toffifee - otóż bohaterowie i najemnicy mogą nas leczyć, wskrzeszać itd. ile wlezie ale jeżeli wszyscy padną, lądują przy kapliczce lub podczas misji - w mieście.
Graczy spotykamy tylko w mieście, poza nim spotykamy tylko członków naszej drużyny.
Co do gildii - łączą się one w sojusze i mogą wybrać stronę - Kurzikowie lub luksoni i razem walczyć o panowanie nad miastami itd.
Plusy:
+ Ah... ta muzyka
+ Piękna grafika
+ Grywalność
+ Brak wszelakiego rodzaju item shopu lub opłat abonamentowych
+ Duży nacisk na grę w drużynach.
+ Tyleeeeeee raidów i questów.
Minusy:
- Brak możliwości skakania.
- 20poz. max.
- Nic więcej na tą grę nie mam.
Pozdrawiam
Morgan Krwiopijca, Przyczajony Agent
Offline